Garantie & Retouren

Lid Webshop Keurmerk

BosVlaggen.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u veilig online kunt winkelen met duidelijke leveringsvoorwaarden.

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 3700 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

Certificaat Webshop Keurmerk BosVlaggen.nl

Veilig en betrouwbaar

Indien u winkelt bij BosVlaggen.nl weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door Bos Vlaggen wordt nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft
Keurmerk webshop

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet.

Stichting Webshop Keurmerk en geschillen

Per 1 juli 2012 is Stichting Webshop Keurmerk aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie met een eigen Geschillencommissie Webshop, geheel onafhankelijk van de Stichting Webshop Keurmerk. De aansluiting heeft plaats gevonden in overleg met de Consumentenbond en de SGC.

Keurmerkentoets

Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie.

In deze toets wordt gekeken of een keurmerk en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10. Het Webshop Keurmerk heeft een 10 behaald.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.  Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Bos Vlaggen b.v.
Nagelpoelweg 90
7333NZ APELDOORN
+31 (0)55-5063392
info@bosvlaggen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bos Vlaggen bij is aangesloten.

Retouren

U heeft als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (download formulier).

Het herroepingsrecht is nadrukkelijk uitgesloten voor zakelijke klanten en offline aankopen.

Stuur je pakket naar:
Bos Vlaggen B.V.
Afd.Retouren
Nagelpoelweg 90
7333NZ APELDOORN

LET OP ! Vlaggenmasten en vlaggenstokken > 2 meter worden op bestelling gemaakt en kunnen om die reden niet geretourneerd worden.

Crediteren informatie

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.